عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خاطره های من و آدرس khatereha808.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 6
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 6
:: بازدید سال : 111
:: بازدید کلی : 2756

RSS

Powered By
loxblog.Com

خاطره های اینترنتی

یک شنبه 14 تير 1394 ساعت 23:41 | بازدید : 102 | نوشته ‌شده به دست امیر | ( نظرات )

با سلامی مجدد امروز خستم زیاد حال ندارم بنویسم امروز میخوام راجب خودم بیشتر بگم باید خدمتتون بگم بنده چیزی از هک وارد نیستم چون هکر واقعی کسیه که  اسکپلویت نویس خوب باشه تو برنامه نویسی قوی باشه  چیزی هایی که بنده بلدم بیشتر برمیگرده به ترفند یا مثلا چند روش برای هک کردن تیمی هم که تاسیس کردم بار ها گفتم فقط برای جمع کردن بچه ها بودن که ی اتحاد بزرگ تشکیل بدیم که متاسفانه وسط راه  کم اوردم ی جورایی خسته شدم کشیدم کنار اینم بگم تا اینجا هرچی یاد گرفتم 85 درصدشو خودم یاد گرفتم  ن از کسی درخواست آموزش کردم یا درخواست شلی اگرم گفتم مطمئن باشید فور فان بوده  هیچ وقت خودمو نگرفتم حتی بعضیا پیش بینی میکردن با تاسیس تیم   امنیتی مطمئنا خودمو میگیرم حتی حرفش به گوشمم رسیده یا به چشم دیدم ولی خب دم ادمین سرورمون رضا جان گرم که تیمی اوکی کرد که حتی شیطان اعظم  با خایه مالی کردن دنبال زدنش بود :|=)))))) من هرچی ترفنده خودم یاد گرفتم ولی تو زمینه هک با انواع باگ مثلا XSSو... اینارو همه رو مدیون سالار نت محمد پی اچ پی هستم  کسی که انواع خوبی هارو در حقم کرده البته بقیه روفقام هم خوبن ولی این پسر انقد گله که نمیتونم توصیفش کنم در رده هک و امنیت اگه بیشتر از شاخ های نت نباشه کمتر نیست مطمئن باشید یادتون باشه هکری به  زون اچ نیس  به مردانگیه 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: