عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان خاطره های من و آدرس khatereha808.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 6
:: کل نظرات : 1

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 11
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 12
:: بازدید ماه : 12
:: بازدید سال : 117
:: بازدید کلی : 2762

RSS

Powered By
loxblog.Com

خاطره های اینترنتی

دو شنبه 14 تير 1394 ساعت 23:58 | بازدید : 110 | نوشته ‌شده به دست امیر | ( نظرات )

خب سلامی مجدد بعضی از دوستان تو ایمیل هایی که زدن ی سوال پرسیدن راجب اسمم گفتن چی شد که این اسم رو انتخاب کردی والا من هیچ فکری بابت این اسم نکردم دنبال ی اسم خوب بودم که این اسم رسید به ذهنم خیلی هم انتقاد کننده داشت کسی که کلا با اسم من مشکل داشتو داره امیر مرگبار بود =))))) کلا گیرش به اسم من بود =)) هی میگفت عوض کن منم چون این اسمو دوست داشتم زیر بار نمیرفتم بالاخره فشار این اسمو به دوش کشیدیم تا  اینکه بای نت دادیم بالاخره اسم های بزرگ سختی های خواص خودشونو دارن البته فکر نکنید منظورم اینکه من بالا من هیچی نبوده و نیستم 

سوال بعدی دوستان راجب این بوده که  بنده با این همه مشکلاتی که امیرمرگبار داشتم چی جور دوباره باهاش رفیق فاب شدم  دلیل اصلی اینکه من با امیر به تحت عنوان امیر مرگبار رفیق نشدم ینی با اسم امیر رفیق شدم و دوم اینکه باید بگم امیر شاید اسمش ترسناک باشه ولی پسره خوبیه البته من از هیچی نمیرسم جز عکس لینوکسی  که قبلا حسام شر رو پروفایل اسکایپش میذاشت =)))))




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: